(?)

Skola idag då, det gick helt okey faktiskt. Förutom en väldigt konstig händelse, jag satt i Isabellas knä sen kommer hon emot min handled (så jävla skum hon är, hon tycker det är äckligt) och hon flyger upp ur stolen, och jag sitter ju på henne, så tror ni inte att jag dunsar ner i golvet då? Och jag kan lova er att det var inte skönt att ramla så. Isabella jag har fått ett blåmärke men jag vill inte visa det bara :) fult!

Slutade skolan, Isabella hängde med hem till boberg's lägenhet och chillade lite där! Lekte lite med rexen som var helt död.
Sen gjorde väl inte jag så mycket, jag åkte ut till kvällskröken och käkade med Andreas. Pommes är bara gott med grillkrydda på, viiiisst! Sen blev det träning, jag körde bara styrka sen så kunde jag inte dansen och jag vill inte köra den på uppvsisningen heller. Pallaaa!

Nu lyssnar jag på Fatboy Slim - The Rockafeller Skank

Fuck it, jag glömde bort vad låten hette från dansen!

Kommentarer
Postat av: isa

haha jag bryr mig fan inte om dig; MITT FINGER NUDDADE ÅDRAN!!!!! :*(

2009-03-31 @ 22:05:08
Postat av: emma

håll käften din slyna!

2009-03-31 @ 22:21:08
Postat av: samani of the shattered sun

kebab<3

2009-03-31 @ 22:36:45
URL: http://andreassamuelsson.blogg.se/
Postat av: emmaa

äckligt<3

2009-03-31 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0