090330

Min mage har krånglat som fan idag, jävla skit! måste jag verkligen ta med mig frukt till skolan alltså? Pallaaa. Kommer ruttna i väskan i alla fall så. Jag kom nyss hem från en anställningsintervju på ICA och hur det gick vet jag inte ännu.  Jag får väl bara hoppas på det bästa, skulle ju vara roligt om man fick jobbet :) Men det återstår och ser!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, kom nyss på att jag ska till dansen imorgon och att jag inte har dess ork för att dansa, men jag måste verkligen. Har vart borta 2 gånger, icke bra! Nu ska jag fan dansa DISCOOOO! Är så jääädrans trött, så det blir nog att lägga sig tidigt!

Åt god middag med Bullen idag + fika = jag höll på att spy, var så jävla mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0