Naket är det bästa.

Jag är så uttråkad nu. Har precis tittat klart på Gossip Girl. Men whata fuck?! Jag hatar Blair, jävla idiot hon är. Och jag älskar Chuck! åååh så bra :) Serena också, back on track, snyggaste och bästa!

Idag har det vart så soligt och fint, jag har hunnit bli lurad en gång, försökt lura Patrik men det gick ingen vidare bra. Sett det snyggaste som finns, få konstiga sms m.m. När jag kom hem träffade jag bullen och vi var ute och gick i det soliga vädret, jag invigde även min JeansJacka, den var ju himla skön, en fin liten glass fick vi ner i magen, jävla mobilförsäljare också! Bullen köpte en jävla mobil på konsum! haha, är hon inte bra skön den bryyden! så säg mig. Senare efter en timme på konsum så gick vi hem, och jag skulle äta för att sedan träffa Ebba för vi skulle ut och gå :) så jääävla skönt det också! Tack för idag, har inget mer att säga. Min dag var fin!

Naket är det bästa. Och bilden är bara för vacker.

Kommentarer
Postat av: lovisa

naket är inte bäst i veckorevyn, så äckliga muffar!!!!!! BLÄ!

2009-04-02 @ 16:58:49
Postat av: emma vitale

hahah! jag hörde om det, såg dock inte. Min muff är finast... Haha skoja

2009-04-02 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0