hoppas på lite tattoo till helgen.

Jaadå! då var mina jeans uppe på tradera. Nu får jag hålla tummarna för att få de sålda! Men om inte så är det lite synd. Provade massa jeans idag som jag ville ha, som satt bra på mig för en gång skull! Sen köpte jag en kjol och mamma blev förbannad på mig som vanligt, så vi var i en fejd idag kan man säga. Vilket ledde till att jag städade hela mitt rum av arghet, satte på högsta volym med Jose Gonzales. Nu är det helt tomt i mitt rum, och ännu har jag inte fått upp min Entourage affisch som jag fick av Isabella! Jag måste ha en ram, för jag vill verkligen ha den uppe. Crap också.

Klockan åtta gick jag ut på en promenad också, sen så sitter jag här just nu och glor :) med mensvärk. Härligt! tummen upp.
Ont i hela kroppen som vanligt, spyfärdig m.m. så har verkligen inte lust med skola imorgon egentligen, känner att Isabella har smittat mig ocksååå, ont i min hals har jag! Klockan två hämtar även pappa upp mig imorgon :) skönt, stockholm hela helgen, sen tror jag att mitt lilla hjärta följer med till flen! Sen lov, tack gode gud så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0