games people pl*y

Vilken härlig helg jag har haft, igår var vi på El Cocodrilo och maten var suverän där, servitrisen ville man ju bara ta på disken! Verkligen en bra kväll med familjen :) Sen åkte vi hem och tittade på Marley & Me den var också bra, dock 3 timmar lång och jag somnade sista timmen. Jag kan berätta en hemlis också, när jag var hemma hos Paolo så slumrade jag till med Julie i famnen, var så jävla trött! Stänga ögonlocken bara! Känner mig som en gamling, men det måste vara för att jag är förkyld. Apropå det så kan jag knappt prata idag, min hals är igen täckt med snor, mysigt va?  Bläää! tyvärr så måste jag iväg till dansstudion och bara köra igenom dansen lite, får dock inte svettas men :) fuck! Det är bara två gånger kvar med denna gång så måste, love it. Imorgon kommer Årla-lita-sita hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0