fredagkväll

Idag har jag fått tre utskällningar för att ha varit ute med hunden, händer förfan aldrig!

Den första var ju bara så jävla töntig, jag gick fot med Orla, eller Årla som pappa stavar det, vet inte om hon stavas så men aja. En liten tjej på kanske åtta år, bad mig att koppla hunden för att hon var rädd, alltså vad koppla? Like I care, hon var ju förfan 10 meter bort, och Årla gör inget. Sen gick hon och skrek "tänk på de allergiska, fattar du inget?" Sen skulle hon bajsa, då står en jävla satkärring och knackar på fönstret och ber mig ta upp det, självklart hade jag tänkt det, men hon hade ju inte bajsat klart, ska jag stå under röven med en påse eller?

Sen skulle jag gå till ICA och köpa halstabletter, och Årla är lös, en kattjävel är på gräster och hon springer efter henne, då ber hon mig att koppla katten, det är ju förfan samma sak som om jag skulle säga "kan du koppla din katt" Aja, stör mig på så jävla störiga och idiotiska människor. Jag gör vad jag vill :) Jag är förövrigt förkyld just nu, min hals mår inte bra, inte Isabellas heller vad jag har förstått, så fin dag vi hade idag, jag och Micaela njöt verkligen av att gå på stan och se hästar, dricka saft och äta bullar :) Härligt! Frågan är, vem sa Bolt "Hallå" till? Hmhm.

Juste, jag är i STHLM! Ha det gött :) PÅSKLOV FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0