f*cking wannabe's

Jag har väl aldrig riktigt varit en tjej som bryr sig om andras känslor och så, men jag tycker nästan att det är lite överdrivet med Gossip Girl sms? Alltså kom igen Flen :) ibland råkar man känna de som finns med i smsen och det är väl inte så jävla kul att sånt kommer ut till allmänheten? jag tycker att man ska ta det seriöst och tänka på hur du själv skulle ta det.

Btw, ni kommer aldrig nå upp till GG's nivå! Wannabe's. ska man säga XOXO?

Det som stör mig mest är att man tror att man är så "cool" sen när man väl träffas på fester (ett väldigt bra exempel) då är man så jävla "packad" att man är bästisar. Bitterfitta? I know.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, kan inte lollo lägga av någon gång?

2009-04-06 @ 18:31:02
Postat av: haHA

schizofren eller?

2009-04-06 @ 18:57:32
Postat av: louise

haha lollo? du är ju för go.

2009-04-06 @ 19:02:20
Postat av: Anonym

lovisa w har redan sagt att det är du louise!

2009-04-07 @ 09:54:17
Postat av: louise

haha, du tror seriöst jag skulle sitta och göra en sån grej själv? då kan jag säga att ni är blåsta om ni tror på henne, för hon är minst lika delaktig :)

2009-04-08 @ 15:14:28
Postat av: Anonym

Det du säger nu är att lovisa är minst lika delaktig som du, det var nog inte jag som var blåst, utan du :)

2009-04-08 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0