du är så jävla ful

Ha vart med ebba idag, seg dag kan man gott ta och säga! Ätit äggröra (för tredje gången i rad) gjort någon fattigriddare? tror jag att det hette, det var i alla fall något nytt och något som jag gillade ändå :)

Sen åkte jag hem, vid åtta kanske och gick ut med bullen vid nio, vi skrattade gott åt hur jävla ful jag är. Har ni någonsin tänkt på hur jävla ful jag är? Det är helt sinnesjukt. Haha man vill ju bara spy i ansiktet på mig när man ser mig. (Spydde lite på spegeln imorse, spruta ju fan tillbaka. Typ. "FUCK YOU RIGHT BACK" blev det typ) FULA EMMA, FULA EMMA! MOHAHA. Sen pissade väl hunden en si sådär 30 skvättar. Tog ju fan aldrig slut. Sen skratta vi gott åt andra roliga grejer, fan vad sjuka vi är. Såg typ tretusen paddor på vägen. Sparka iväg en råka jag också göra.

Nu ska jag väl vänta på Sex And The City, sen vet jag inte. Snyta mig kanske! Har lust att lägga upp någon bild, men nej det blir nog inte så.

Kommentarer
Postat av: bullis

hahhah ska stå vid niagra en vacker dag! din fule fan!

2009-04-08 @ 22:53:45
Postat av: emma

Hahaha! och pissa ner som ett jävla vattenfall det är vad vi ska göra ;) JAG ÄR SÅ FUL

2009-04-08 @ 22:56:28
Postat av: Elina

DU ÄR SNYKKKKKK

2009-04-09 @ 00:26:16
URL: http://elinasiipola.blogg.se/
Postat av: emmaaa

äruuu biatch! ;)

2009-04-09 @ 10:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0