dag1

  • Vart med ebba idag
  • sjuk som fan.
  • orkaaaaaaaaaaa.
  • BALLAR AV STÅL SNART!
Svar till haHA: fjolla som inte kan skriva sitt namn? och vadå schizofren, idiot :) jag skrev det för att jag råkar känna den som var med i ett av smsen, och jag skiter i ifall det var någon som jag känner eller inte känner som skrev det, jag tycker att vem som helst kan tänka efter lite själv och att det är inte så jävla moget egentligen. Men tolka det som du vill :) det är ju yttrande frihet trotts allt. Sucker.

Ebbbbaaa, varför åkte vi inte till sälen för!!!??!?!

Btw: bara fem veckor kvar till lilla pinglan kommer hem! iiiiiih

Kommentarer
Postat av: louise

det va väl ungefär lika fjolligt av kommentaren ovanför att inte skriv namn? och ungefär lika moget som när du gjorde flenshissen ;)

2009-04-08 @ 15:12:37
Postat av: emma

jag skapade inte flenshissen och jag sa att jag inte var med i den :) så tabbe där. Jo men den valde att vara anonym, varför kunde inte den andra fjollan vara det?

2009-04-08 @ 18:44:44
Postat av: Anonym

"gossip girl" är väl precis lika anonyma dom? hur fjolligt är inte det?

2009-04-08 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0