trevligt sällskap

Oh vilken dag vi hade igår alltså.
Jag hade nationella, muntligt i engelska och det gick bra faktiskt!
Ovanligt, men det är skönt att ha fått ha det över.
Lovisa kom i alla fall till skolan, vi åt satte oss i kafet, vet inte hur länge
vi satt där men ett bra tag, sen var vi på sista lektionen! :) Målade lite, sen fick jag gå.
Vi gick hem till lovisa, och spelade 500, riktigt duktigt av mig att bli bra på det också.
Louise kom efter ett tag, och vi satt och gjorde inget speciellt låg i soffan och pratade om allt möjligt.
Gick ut i solen, satte oss vid venezia och beställde en pizza som jag och lovisa delade på.
Gott, eftersom jag har varit sugen på det i tusen år känns det som.
Haha, det bästa under dagen var när vi gick hem och spelade in videofilmer! ååh, gud vad vi skrattade.
Det var så roligt, jag hade då rollen att mima i alla låtar! så kul. Louise höll i fläkten, Lovisa filmade.
Vi gjorde inget annat, vi gick där emot hem till mig och satte oss vid datorn, hämtade lite kläder och två
pepparkaks-kaka! kanske den heter, på ett ungefär? sen gick vi hem till Christoffer Sjöqvist, var med
honom, Marcus & Rasmus. Pratade om allt möjligt, lovisa visade de fula filmerna, tittade lite på tv osv.
Det var himla trevligt, jag fick en clean bild på Marcus förut, åh så vi skrattade!
Gick hem runt halv tre, spelade kort till halv fyra sov till halv elva! :) gick och lämnade pepparkaks-kakorna.
Haha, har fixat lite saker med lovisa, sen vid halv tre åkte hon hem till stlm och jag cyklade hem! :)

(jag och lovisa tog en promenad, och var vid korsningen mellan flen och mellösa! det var skönt, och långt
ute och gick från klockan sex till halv nio, så duktigt!) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0