stop and stare

stop and stare - OneRepublic
inte riktigt min musiksmak annars, men jag tycker den är bra.
den förra låten med timberland sög ju dase alltså!
gårdagen var trevlig, var med lovisa&maddis.
Efter att ha ätit och setat och pratat ett tag, så gick vi ut med Rasmus & Marcus.
Vi skulle helt plötsligt spela fotboll på ekborgen, där det inte ens finns lysen!
Det sög ju lite, men det var kul... sen satt vi och pratade i mörkret, fantiserade lite om
en man i ett fönster, haha så sjukt!
vi gick hem och tittade på tv, mean girls fast jag somnade sen när den var slut så gick de typ hem.
Vi gjorde allt lite mer detaljerat, men det orkar man inte skriva, tar ju typ sjuttio år annars. :)
Jag vill ha mat nu, men mamma gjorde köttbullar.. jag vill inte ha!
Jag har börjat att läsa min bok också, den är bättre än vad jag trodde men jag är inte klar tills imorgon
i alla fall, tur att jag oftast är ärlig då, så jag kan säga till Erika att jag inte är riktigt klar! :)
Mamma och jag satt och tittade på kläder förut också, så vi ska nog beställa någon gång denna månad
tror jag väl, JAGSKAINTEBETALA, bryter inte mitt löfte! :) duktigt av mig.
Bullen ikväll också, vi ska gå tre hundra mil och komma hem snygga som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0