stegräknare

För ett tag sedan så var jag ute och gick, så jag är ju helt slut fortfarande!
Men det är så himla skönt i vårat fina sommarväder.
Jag tog mammas stegräknare efter att hon hade tjatat på mig, jag gick helt 12 792 steg!
Det är väl helt otroligt, haha så mina ben är väl böjbara nu och sträckta :)
Skulle ju kunna bli lite bättre.
Jag gick i t-shirt idag också, och fan jag tror nästan jag har fått mig lite färg i mitt
mulliga ansikte! armarna var lagom kalla när jag kom hem. haha!

Efter skolan gick jag upp till stan, där Lovisa, Linnea & Maddis satt och käkade glass
på Orlog, fan så den där Polka smaken äger, åh så god!
Vi handlade även mat, som de inte ens åt, gick hem och var ute och gick och nu sitter jag ju
här igen, förberedd för Matte Nationella? Näääää!

Förresten i förra inlägget där jag skrev att jag var kär, det var lite ironi där.
Men jag skulle ju kunna bli det snart? Om en kille fick intresset liksom, slå en pling!
skäämtiss. Nu ska jag läsa fler bloggar, sen sova är fan dötrött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0