sliten apa

sitter här och ser ut som en sliten apa.
Somnade en kvart innan den konstiga filmen skulle ta slut, orkade verkligen inte.
Jag minns att jag somnade som vanligt, med fötterna där de ska ligga och huvet
där det ska ligga, men en underlig sak hände under natten tror jag.
Jag vaknade i alla fall, och så låg jag med huvudet nere vid fötterna och fötterna vid huvudet.
Undra hur jag låg i natt, sen hade jag nackspärr och axlarna uppåt. Ahh så hemskt jag har
så ont, och jag är trött även fast jag sov jättelänge! Vill bara inte till skolan imorgon, är så trött.
Snart kommer mina pengar, och då ska jag köpa solglasögon! :) vill ha de här.
Har nyss duschat och känner mig lite fräschare kanske, endast pyttelite.
Idag ska vi äta kyckling, med en massa sallad! mums, har så ont i magen nu också.
Jag tror jag ska sätta mig och titta lite på Marcus-bilden, så jag kan skratta!

Lovisa, mår du bra? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0