sitter här med våran laptop

sitter här i vardagsrummet, och bara töntar mig.
Vet egentligen inte vad jag håller på med? är bara så sugen
på att köpa den förbannade bikinisen jag såg. Mums!
Åt nyss maten jag fick av mamma också, som jag egentligen inte ville ha.
Varför kan vi inte bara äta den fiskrätten jag älskar? snälla.
Sitter och skickar musik till fia, och pratar med Lovisa vi försöker lista ut
vem det är som har gjort en jätte-töntig-blogg-om-flen-som-endå-är-rolig.
Vill bara läsa mer, det är ju kul men inte så kul för huvudpersonen i berättelsen kanske.
Har redan listat ut några av de få som finns med.
Vill ha den förbannade klänningen också jag har sett, och solbrillor! vad händer med mig.
klädsuget öker som om det vore ett sockersug. Men nej alltså, spara sa jag ju!
Jag är så rastlös så att jag skulle väl kunna springa maraton till Eskilstuna eller något liknande.
25 minuter kvar innan datorn dör, mer el som luft. Nu kom mamma, hon lär ju kasta
en vas på mig eller något när jag säger att jag vill handla massa kläder! haha,
wish me good luck alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0