orka jävla snöregn

kul att det blev så äckligt väder idag!
fan man vet ju inte längre vad detta är för årstid!
har inte så mycket att säga, dagen har varit bra, skolan
plus att jag har pluggat med spanskan, som nästan är klar,
jag har dansat och det gick skitbra, älskar den nya dansen, lite för snabb kanske men vi vänjer oss.
Sen gick jag till stationen, var typ som en pool när jag kom fram, hela mitt hår
var blött, mina kläder och allt och jag frös så satans mycket!
Sen satt jag på ett varmt tåg hem, och bara funderade! btw så somnade jag på tåget
till etuna, det äger att sova på tåget. Så skönt! :)
Åt som en apa när jag kom hem, det var så gott sen tog jag en ananas bit!!
det var bullen som lärde mig att gilla ananas, tack bullen! du äger.

image37

det här hittade jag när jag sökte på mitt namn på google.se
det är ju lite roligt att man finns med. :) godnatt, & sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du gillar det ;) mmmmm jag vill också ha ananas

2008-04-09 @ 08:03:01
URL: http://lovisaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0