off

Igår åkte jag till stockholm, med mamma&min lillasyster.
Det vart ju rena rama fiaskot! grymt mycket folk, jag vart sur
jag var hungrig och jag ville inte äta där de andra ville äta.
Så vi åkte hem och jag somna direkt när jag kom hem, kom hem vid tre också
dundertrött! så det sög ju lite.
När jag kom hem så cyklade jag och köpte mig en kycklingsallad, så grymt jävla gott!
Tog mig en fet promenad efter det, lida såklart!
Och då tittade jag på stegräknaren och det vart 12 851 steg, så jag har gått lite mer. :)
vet egentligen inte hur det kommer sig. Förbrände 588 kalorier, tufft alltså!
Mötte en bajsbil, och två döda ormar, annars var det lugnt!
Igår beställde jag ett linne också, från Pepe Jeans. Får väl se när det kommer!

Idag, måste jag fan plugga sönder känner jag. Ska lämna in allt innan tisdagen
har jag bestämt, sen är det ju valborg och i helgen är det dansuppvisning så då
ska jag åka till min vän sofia och sova över hos henne! :) Ser jag fram emot, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0