Ny Tia!

Idag har dagen varit som alla andra!
Sista lektionen skolkade jag typ, eller jag satt i kafet och bara pratade.
Läste lite i boken, men inte tillräckligt, gud så kul det är att bara sitta och ta det lugnt! :)
Maten var sådär, tog veg. idag för det var fiskbullar en vidrig maträtt som jag aldrig
har kunnat äta. Satt med Julia, Francis, Emma, Linnea m.m några av linneas kompisar.
Sen kom Maddis, Lina & Lovisa, väntade på att Maddis skulle sluta så vi kunde handla mat
osv, vi var även och tittade på lägenhet åt maddis! den var ju riktigt stor!
Vem vet? Maddis mamma tyckte att lägenhet i etuna med maddis lät bra, min mamma gillar det.
Varför inte? då har man ändå sitt åkkort och kan åka hem när man vill! :)
Nu sitter jag hemma, väntar på att finalen eller vad man nu ska kalla det. Av So You Think You Can Dance,
ska börja.. Vet inte riktigt vem jag hejjar på extra mycket! 8)
Skulle även baka idag, men det fanns ju inte tillräckligt med mjölk, apa då måste jag upp tidigt på lördag!

Grattis till gamle mannen, min pappa 48 år! :)
Duscha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0