ny bikini kamp

haha jag ska ha en ny bikini, om mamma säger ja eller nej!
fan, imorgon ska jag ställa henne frågan! :)
var ute och gick förut, väldigt uppfriskande måste jag säga.
gick långt och nu har jag nästan lite kramp i mina ben! själv är jag sugen på en
fet chokladkaka bara, väntar på att Navy Cis ska börja, sen efter det Csi Miami
såg inte igår eftersom att jag somnade, nu ska jag vara så jävla pigg så det finns inte!
åh jag dör också, har massa i skolan känns det verkligen som.
imorgon ska jag nämligen träffa lovisa, men på lördagen måste jag säga mig och plugga!
jag kan verkligen inte bara skita i det nu, jag själv hatar verkligen att plugga.
"jag, plugga? näää, det är ju bara skit"
har SO uppsats, och nu kom jag på en uppgift som skulle vara klar imorgon! helvete
vad jag är glömsk, har bara skissat lite, faaaaan! kan inte sätta mig nu, kan bara inte göra
sånt, hatar verkligen det. Men kanske hinner fixa ihop något, får se :) måste kila isåfall, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0