kallsvettaaas

så äckligt när man kallsvettas, jag vet inte vad jag
ska sätta på mig för kläder för att bli av med det.
Vad jag ska göra, hoppas jag blir bättre mot kvällen för
jag ska till etuna och se på dansen, sen imorgon ville jag ju
faktiskt till skolan även fast det är onsdag och jobbigaste dagen.
fan klockan är snart ett, äckligt att jag sov så länge när det är så varmt
(för mig i alla fall) som ni vet har nog blogg varit nere i typ två dygn eller något sådant.
och jag är faktiskt inte riktigt sugen på att skriva, har inte hänt något speciellt.
förutom att jag såg en gammal "vän" igåår, ååh så snygg han var.
sen att jag har fruktansvärt ont i min mun, men så kommer det väl att bli framöver!
får bli glad senare för själva verket.

skulle beställa en kamera igår också, men det ville inte funka.
sen så sa mami att jag kunde få den när jag slutar nian! :) wiho. ännu roligare.
nu står det 1. solglasögon 2. bikini 3. massa annat.
på min lista, jag känner att jag bara borde köpa det sen får det vara egentligen.
jag kan ju köpa massa sommarkläder när vi är i spanien.

hur byter man texttyp? dags för frukost nu!
vill bara ut och sätta mig och sola, det ser så varmt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0