jag överlevde

denna dag, och jag köpte en bok som hette "jag överlevde"
av mannen som överlevde andra världskriget, åh han har verkligen
blivit en av mina favorit gubbar! han vill jag ha som morfar, eller farfar.
sen vill jag ha min mattelärare som mormor, inget äger henne alltså!
jag ska bli som henne när jag blir stor och allt, hon äger! :) det tycker bullen också!
min mormor&morfar dog väldigt tidigt så därför säger jag att jag skulle vilja
ha de som mormor&morfar! ;) vill inte byta ut liksom, om någon trodde det.
Idag har dagen varit riktigt lugn faktiskt, biologin var skön, satt mest och pratade
sen spanskan så "fuskade" jag och anna på glosförhöret, men våran lärare
bryr väl inte sig så himla mycket :) hon äger också! soffiproffs såklart!
precis när jag hade slutat gick jag till bullen och pratade med henne, och precis
när jag skulle gå hem så går brandlarmet, så jag får inte gå hem utan stå ute
i en kvart kanske! jävla skit, vem gör sånt här :)
cyklade hem, jag fick panik nyss, fett panik, ät panik så jag åt upp hela chili nötter
påsen! 8) ohh
sen nu sitter jag här, undrar om man kan plugga till engelska hörövning, och läsförståelse?
det kommer säkert gå skitdåligt, men hoppas på det bästa!

mitt löfte: ska inte köpa något för mina pengar tills jag åker till spanien,
och det är i slutet av Juni, förutom mina solbrillor! undantag.
I helgen ska vi fixa allt, ska bli så roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0