göttmedlivet

Igår köpte jag ett par skor, som jag fick skavsår av så jag
lämnade tillbaka de. Och idag körde jag hårt på dansen!
Min bästa vän bullen, som är så grymt snygg och rolig, har även
övertalat mig att jag ska ha linnet i alla fall, och idag fick jag ju sms
från ICA så jag kunde hämta det, dock hann jag inte för tåget var försenat
en halvtimme, om jag har tågen varför har jag valt eskilstuna? haha. trög!

Var ju där på öppet hus, eller "kick-off" grej också, frågade lite saker.
Och det är typ helt klart att de som sökte det som första hansval, kommer in! :)
Laddar hem Gossip Girl nu, och hungrar ihjäl, valborg imorgon ska man hurra eller?
Jag skipper det i alla fall, grillning hemma hos Lundh kanske? puss.

Kommentarer
Postat av: bullis

klart du ska ha linnet, det är snyggt!:D du är snygg

2008-04-30 @ 00:04:06
URL: http://lovisaholm.blogg.se
Postat av: emma

jag hämtade det idag! det ägde ju dase, du är snygg, du kanske har smittat av dig? bra raggningsreplik va? hah

2008-04-30 @ 15:48:01
URL: http://emmavitales.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0