gårdagen och idag

Igår så mötte jag lovisa&hennes mamma på ica, efter att ha stått där själv i kanske
tio minuter, med en jävla massa läskiga barn! haha.
Sen gick vi in på Ica och handlade lite tacos, som vanligt. Därför jag gillar att vara med lovisa på
fredagar, speciellt! Vi var hemma hos henne och åt, senare så gick vi hem till mig, på vägen så
hyrde vi också en film "The Hitcher" lovisa somnade, några gånger men jag tittade klart på den
och den var rätt så bra faktiskt, sen sa lovisa efter att hon hade vaknat, "ååh jag är så trött, kan inte jag få sova här"
haha, så roligt när man låter trött och frågar massa saker.
Men i alla fall, efter det hämtade jag bärbara datorn så låg vi i sängen och surfade, somnade gott efter
morgonsoffan! sjukt program ju, morgonpigga som vi båda har blivit efter att ha varit riktiga sömntutor!
Vaknade vi vid halv tio eller något, och jag gör pannkakor, och jag pajade en så jag fick bara tre! haha, det räckte.
Nu sitter jag här och lyssnar på bra OC-musik, fortfarande lite ledsen över att den andra datorn pajade, ingen musik
eller bilder, hur ska jag klara mig? första dagen blir av att bara ladda hem en massa saker.
Senare ska vi på tråkig jävla fotboll, hoppas att det är kul annars blir det tråkigt för mig! :)
Fint väder annars, lite blåsigt bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0