en betställning

När mamma kom hem vid två hade jag setat och glott lite.
Så jag har beställt, eller mamma har! :)
En bikini, två linnen, en blus & ett par shorts..
Det tråkiga är väl att alla saker kommer olika veckor..
Juste, jag har nämligen glömt att skriva, eller har inte tänkt på det så jättemycket.
Att efter många år som jag och Lovisa har sagt att hon ska få följa med mig till spanien,
men att det inte har blitt av, osv.. Nu är det i alla fall bestämt att hon ska med! :) vi har fixat, och sånt.
Ska bli roligt, varmt och skönt!
Min tandställning krånglar himla mycket, så jag fick en tid tills imorgon, klockan nio typ!
Så jag kommer väl tillbaka perfekt tajming till lunchen i skolan imorgon, och idag
så blir det bakpotatis! så jävla gott, jag som har tjatat så om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0