daft punk is in my house

Ligger hemma och är fortfarande förkyld, tänkte vara hemma så att
jag kan träna imorgon, pallar inte gå runt och snora. så jävla äckligt!
Så jag ligger och lyssnar på musik, och bara softar.. Och just idag när jag hade
tänkt att vara hemma så vaknar jag grymt tidigt och är jätte pigg, inte ens mamma var uppe!
Känns som om jag har massor att göra nu också, på onsdag ska jag och Sanna nämligen
spela in en film, i Eskilstuna.. I guess! Och eftersom jag har träning dagen innan kan jag
lika gärna sova över där, aja! nog om det nu.

Igår låg jag och väntade på att Navy Cis skulle börja, men det kom aldrig?
Så sjukt, att de säger Klockan 22.00 Navy Cis, skum tid också det brukar ju vara
vid elva. Stackars mig som fick se en urdålig film istället sen sova gott!
Fint väder idag också, kanske blir en promenad sen.
Igår gick jag nämligen Stenhammarrundan, tror jag den heter? den jättelånga här i Flen.
Trodde jag skulle dö,  var så slö i benen.
Ciao!

Imogen Heap - Hide and Seek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0