bulldag

Oj, jag hade skrivit ett inlägg förut som jag faktiskt såg att det hade kommit upp.
Men visst ja, det ska ju alltid bli något fel så varför inte då! 8(
Jag skrev i alla fall om att min dag har varit bra, jag gick i och för sig
hem till Lovisa efter andra lektionen och åt lite lunch, spelade kort, gick och köpte hallon,
vidare till hennes pratglada bror (han är dock inte så pratglad) hihi.
Sen har vi sjungit lite singstar, det var trevligt istället för lektioner, brukar inte skolka.
Men jag hade träningsvärk så det bara brann i rumpa, lår & rygg, extra känslig i ryggen, burr!
Det gillar jag inte alls, men det kanske tyder på att jag kämpade som en apa? :)
Jag har även varit hos bullen, för att göra henne lite sällskap när hon pluggade, sen
gav jag henne fyra buller eller jag fick en! (a) hon är så duktig, en person jag avgudar för att hon kämpar
så hårt med allt, det är bra. Tycker jag.
Hon hade även spelat in So You Think You Can Dance, så snällt av henne, trodde
faktiskt att jag skulle få se ett till avsnitt nu idag, men det var ju hockey på tv.. varför hockey?
Så tråkigt, men det skulle bli av imorgon då jag måste träna in Engelska verben, men det klarar jag nog!
Duschat och allt, redo för sängen men jag ska ju se på tv klockan elva, sen ska jag vara vaken till tolv
för att skicka ett taskigt sms till pappsen som fyller 48 år imorgon, lilla gamlig! :)
Sovmorgon imorgon då, mums, hejdå. (för andra gången under denna årskurs, till klockan nio)

Kommentarer
Postat av: Bullen

Det var fint skrivet av dig tycker jag! :) Du är go du emmis! Bullarna du bakade också för den delen :) PUSS

2008-04-09 @ 21:24:48
URL: http://lovisaholm.blogg.se
Postat av: emma

Du är go&söt! :)

2008-04-10 @ 21:59:26
URL: http://emmavitales.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0