balklänning är ju skit

Satt hela dagen, kvällen igår och letade efter en balklänning.
Vilket slöseri, när jag kunde plugga spanska med min underbara vän Lovisa! :)
Men jag satte nästan allt på provet, antar att det ändå bara blir VG!
Jag blir väl aldrig ett MVG barn? brevet från gymnasiet har ännu inte kommit,
undra om det inte har med att göra att det är en friskola? men jag vill veta nu,
som alla andra får göra. Slita upp brevet och bara bli glad, om det kommer en fin nyhet såklart!
Fint & glatt väder har vi idag, sådan dag som när man är ute så blåser håret för ögonen.
En sådan dag, jag kan vara lite utsliten innan helgen. Och inte orkar med fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0