30 april-valborg

valborg, en helt vanlig dag enligt mig.
det som jag gillar med denna dag är väl att
vi får ledigt från skolan! annars suger den ju hårt.
människor super skallen av sig, när man egentligen skulle kunna
göra det när som helst, brasor liksom? vem vill se det!

Lovisa kommer hem senare, och vi ska grilla några stycken hemma hos henne.
Tror jag väl? haha!
Sen ska vi vidare, om fixar oss någon skjuts :) vilket jag hoppas på.
Fint väder var det väl inte riktigt, just idag också när vi hade tänkt att grilla!
Hämtade ut mitt linne idag också, hade tänkt att lägga in en bild så nyfikna människor
får ta sig en titt! förövrigt har jag bestämt att plugga imorgon, och kanske fredag om jag inte
är helt klar med allt, jag tog med mig ca fem böcker hem! stackars mig, men jag ska
lära mig att planera bättre. Nu spyr jag typ är så mätt! ha en trevlig dag, allesammen.

image43

hoodies ska bli min vardag! snygga och sköna :)

Kommentarer
Postat av: linnea

jag vill också ha ett sånt där linne fast svart! :O

2008-05-07 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0